söndag 16 maj 2010

Nattligt sludder ;)

Sitter här i natten och uppdaterar hemsidan liten.. lite tidigt kanske men jag lägger ut Grattis till mina små fruktsallader redan nu.. Tänk att det är 2år sen jag satt den där natten med vänner i telefon och väntade på små.. dom tog aldrig slut trodde nästan dom skulle bli 15 är glad dom stanna på 6st hihi. Har ju glädjen att ha kvar den blå killen Plommon i kullen, en fantastisk katt som snart skall bli kastrat och jag ska bara få njuta av min goa kille och vi slipper flickdrömmar ;)

Joey ligger här bredvid i soffan, vilken kille han är. Han spinner jämt, kommer alltid springande om han hör man gör nått i köket och han har koll på det mesta. Han har fått en extra mamma i form av Vivi som är en speciell fröken så go myssjuk och rolig katt. Dock tror jag Joey snart är hårlös så mycket som hon tvättar honom haha. Kanske löp på g?

Idag satt jag i telefon med en kompis som fick cornish kattungar, ja vi ser alltid till vänner imellan att ha live förlossning i telefon om allt är lugnt.. det är ju så spännande att höra vad det blir. Jag håller på med uppdateringarna på hennes hemsida och det kommer imorgon. http://www.wewaves.se/ kan ni se dom på sen. Det är även på den sida ni kan följa kullen Plommon snart blir pappa till dock får vi vänta 1½vecka till på dom :)

Nej nu ska jag bjuda Joey på lite burkmat sen ska matte ta och sova. Det sägs att imorgon är en ny dag och jag tror jag ska se efter om den blir lika bra som idag :)
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar