lördag 12 juni 2010

Tungt beslut... Nya liv

Jag vet inte ens om det är någon som egentligen läser här ute men jag tänkte det var väl dags igen att försöka få ner något efter allt som hänt.

I torsdags hade vi tid för Joey, han skulle kollas av veterinär för allt verkade inte vara rätt.. Tyvärr hade jag allt för rätt och det var mer illa än jag ens vågat tänka. Joey fick stilla somna in i min famn. Jag hoppas han är lycklig nu min lilla kyckling. Oj vad jag älskar den lilla mannen och det är ett enormt tomrum han lämnade oss.

Livet går konstigt vidare, allt är som vanligt. Fast han fattas oss och tårarna är många. Dock får vi försöka glädjas åt "Dansarna" en kull som föddes mellan Cornelia och Jonte för en vecka sen. En kull dom planerade helt själva, ja dom var särade hela löpet trodde jag men inte 6st vart det på max en parning. Ja inte svårt när man heter Cornelia och har ägg till 2 kullar åt gången haha.

Jätte fina är dom och ni har väl redan sett dom på hemsidan.

Hör av er om ni hittar er lilla i kullen som ni tror passar hos er.

Plommons barn hos S*We Waves har blivit 2veckor och är jätte fina.. Så roligt att följa en kull efter Plommon så nära.

Nej nu ska jag inte babbla mera ha en bra kväll.

/Emelie

2 kommentarer: